Opustite se uz Lektirko Chat


Get your own Chat Box! Go Large!

Broj komentara: 26:

  1. Odgovori
    1. ♥BabaLjeposava♡4. travnja 2014. u 10:30

      Kako je dobar chat,VRH!!!!!!

      Izbriši
    2. ♥BabaLjeposava♡4. travnja 2014. u 10:42

      Lektirko SUPER ti je sajt!!!!!!!!!!! pozz iz Petlovca:-))))))

      Izbriši
  2. Ljudi pošto sam baniran zanima me hoće li to proći.Ako ne,kako onda da napravim novi račun.Molim odgovor od Lektirka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baniran si vjerovatno zato što si pisao neprimjerene stvari na chatu iako je zabranjeno, da bi makeo ban moras biti na chatu i moram znati tvoje chat ime,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da točno pisao sam prostote,ne znam ono bezveze žao mi je,više neću.Imam novo ime snt,prije je bilo ljenčina koja nema pametnijeg posla...Pa eto ako se može srediti...bio bi zahvalan

      Izbriši
  4. Zašto sam baniran?!!?
    p.s. ja sam ninja

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm,nije loš chat. :=)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako da napravim svoj racun??'

    OdgovoriIzbriši
  7. jel zna neko lektiru druzba pere kvrzice

    OdgovoriIzbriši
  8. Moze li lektira Suncana obala,Aleksa Mikic,plzz??

    OdgovoriIzbriši
  9. Ima li neko prepričanu lektiru "Divlji labudovi" od Andersona?

    OdgovoriIzbriši
  10. lektira leteci razred hvalaaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. Ko mi moze pomoc treba mi lektira patuljak vam prica nemam ppjma napisat temu vrijeme radnje opis likova mjesto radnje opisna misao

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko mi moze pomoc treba mi lektira patuljak vam prica nemam ppjma napisat temu vrijeme radnje opis likova mjesto radnje opisna misao

    OdgovoriIzbriši
  13. Treba mi brzo prepricano dozivljaji macka tose

    OdgovoriIzbriši
  14. Treba mi brzo prepricano dozivljaji macka tose

    OdgovoriIzbriši
  15. super sajt ali ima puno stamparskih gresaka molim vas popravite

    OdgovoriIzbriši
  16. Treba mi tok dogadaja

    OdgovoriIzbriši

Lektirko Chat